Publicador de contidos

Publicador de contidos

O novo túnel de Oural entrará en funcionamento o 23 de setembro

O novo túnel de Oural entrará en funcionamento o 23 de setembro

As conexións coa rede de alta velocidade en Ourense realizaranse entre o 20 e o 22 de setembro

A infraestrutura forma parte da modernización integral do corredor Ourense-Monforte-Lugo

G24.gal 08/09/2025 17:23

O Ministerio de Transportes e Mobilidade Sostible completou a construción do túnel de Oural, unha das obras máis destacadas na renovación do corredor Ourense-Monforte de Lemos-Lugo, que conecta coa rede de alta velocidade en Ourense. O novo túnel, de 1,9 quilómetros de lonxitude e 52 metros cadrados de sección, entrará en servizo o 23 de setembro.

As tarefas de conexión coa rede ferroviaria desenvolveranse entre o 20 e o 22 de setembro, incluíndo un simulacro do plan de autoprotección do Adif.

Nesas datas, os viaxeiros disporán dun plan alternativo con 22 autobuses que cubrirán oito rutas: seis de media distancia con transbordos entre Rábade, Ourense, Monforte e Lugo, e dúas de longa distancia Madrid-Lugo, con enlace por estrada entre Lugo e Monforte.

Conversión do túnel actual en galería de evacuación

A partir da posta en servizo da nova infraestrutura, comezarán os traballos para transformar o túnel existente nunha galería de evacuación.

Retiraranse a vía e os elementos ferroviarios e acondicionarase o tubo para garantir unha saída segura en caso de emerxencia. Esta galería tamén será apta para vehículos de mantemento ou asistencia.

O novo túnel contará con tres saídas de emerxencia situadas aproximadamente cada 500 metros que comunicarán coa galería de evacuación.

Un plan de modernización de 626 millóns

O túnel de Oural é unha das principais actuacións do plan de renovación da liña Ourense-Monforte-Lugo, de 117 quilómetros. Adif mobilizou un investimento de 626 millóns de euros, dos que xa executou máis de 507 millóns.

O proxecto inclúe a renovación de carrís, o reforzo de pontes, túneles e estruturas, e a adaptación das alturas. Tamén contempla a electrificación do tramo Monforte-Lugo, a adaptación a 25 kV da electrificación entre Ourense e Monforte, a modernización da estación de Monforte e a construción da nova estación de Lugo.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade