Publicador de contidos

Publicador de contidos

Consumo investiga varias aeroliñas por non dispoñer de teléfonos accesibles gratuítos

Consumo investiga varias aeroliñas por non dispoñer de teléfonos accesibles gratuítos

A normativa indica que o teléfono ten que ser accesible a todos os consumidores e que ten que ter carácter gratuíto

Trátase dun servizo básico de interese xeral, o que obriga a que as empresas teñan que dispoñer dun teléfono de atención ao consumidor gratuíto

G24.gal 08/08/2023 11:07

O Ministerio de Consumo abriu os primeiros expedientes sancionadores a varias aeroliñas por non contar cun teléfono de atención gratuíta ou, en caso de existir, pola dificultade de acceso, ou que supón un incumprimento das obrigacións legais en materia de servizos de atención ao cliente.

Segundo informa Consumo, que non precisa de que aeroliñas se trata, estas irregularidades poderían ser multadas por ser infraccións leves ou graves con multas de entre 150 e 10.000 euros, non caso das primeiras, e entre 10.001 e 100.000 euros, non caso das graves.

En caso de que ou beneficio ilícito obtido polas prácticas infractoras superase esas cantidades, as sancións poderían alcanzar entre dúas e catro veces ou beneficio ilícito obtido, para as infraccións leves, e entre catro e seis veces ou beneficio ilícito obtido, para as graves.

A normativa é clara respecto diso e indica que o teléfono ten que ser accesible a todos os consumidores e que ten que ter carácter gratuíto (os números xeográficos ou de tarificación especial, por exemplo, non son válidos).

Os teléfonos gratuítos son os que comezan polos prefixos 800 ou 900, denominados servizos de cobranza revertida automáticos.

O transporte aéreo, ao ter a consideración de servizo básico de interese xeral, obriga a que as empresas prestadoras teñan que dispoñer dun teléfono de atención ao consumidor gratuíto.

Esta norma entrou en vigor despois da modificación realizada esta lexislatura dá Lei xeral para a defensa de consumidores e usuarios, co obxectivo de dar protección ás persoas consumidoras vulnerables.

O pasado 3 de agosto Consumo informou de xa que abrira un expediente sancionador a varias aeroliñas pola cobranza da equipaxe de man que foi denunciada por FACUA-Consumidores en Acción, entre elas compañías como Ryanair, Vueling, Easyjet e Volotea, segundo citou a organización de consumidores.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade