Publicador de contidos

Publicador de contidos

As patronais piden o Corredor Atlántico para seguir xerando riqueza no noroeste

As patronais piden o Corredor Atlántico para seguir xerando riqueza no noroeste

Portugal reivindica a inclusión do corredor na axenda europea

EFE 27/01/2023 13:37 Última actualización 27/01/2023 14:25

Os representantes das patronais de empresarios de Galicia, Asturias e Castela e León uniron este venres as súas voces para deixar claro que a posta en marcha do Corredor Atlántico é imprescindible para que as tres rexións poidan “seguir xerando riqueza”.

Os representantes das federacións de empresarios foron os primeiros en intervir despois do anuncio do Ministerio de Transportes, que nomeou a José Antonio Sebastián como comisionado para o Corredor Atlántico, algo que os distintos dirixentes celebraron por ver positivo que “o Goberno se involucre” nas peticións que se realizan desde o noroeste debido a que, non en balde, esta era unha das principais peticións do cume.

Os empresarios, no marco dunha mesa redonda sobre ‘Ferrocarril e dinamismo empresarial’, explicaron que se sumaron ao cumio porque o obxectivo é común e busca “evitar que España se mova en dúas velocidades”.

Así o expuxo a presidenta dos empresarios de Asturias, María Calvo, que pediu “ir da man” para crear este corredor, porque “estamos xogando o noso futuro”, en tanto que na zona noroeste “os datos macro non son bos porque perdemos poboación mentres o resto de España a gana”.

O presidente da Confederación de Empresarios de Castela e León, Santiago Aparicio, insistiu na necesidade de que todos os territorios que conforman o Estado reciban “o mesmo trato” porque tamén o noroeste peninsular é unha “unidade de acción importante” na economía española.

Finalmente, o presidente da Confederación de Empresarios de Galicia (CEG), Juan Manuel Vieites, confiou en que a xornada deste venres marque “un fito” polo menos de fronte ao cumprimento de “un dos grandes retos que compartimos” para que as empresas sigan crecendo e xerando tanto emprego como riqueza.

O Corredor Atlántico tamén é necesario para facer máis competitivos os portos e as plataformas de transporte. Os presidentes das autoridades portuarias do noroeste reclaman investimento para impulsar a remodelación da rede ferroviaria.

Portugal reivindica a inclusión do corredor na axenda europea

O presidente da Comisión de Coordinación e Desenvolvemento Rexional do norte de Portugal, António Cunha, expresou a necesidade de que as axendas europeas inclúan na súa estratexia de infraestruturas o corredor Atlántico e non só a rede ferroviaria.

"É un momento de gran complexidade", sinalou este venres Cunha durante a súa intervención no cume do Noroeste ao referirse ao escenario de crise concatenadas pola covid-19, o 'brexit' ou a invasión de Ucraína e o seu consecuente efecto sobre as enerxéticas e materias primas.

Un escenario que o portugués tacha de "temporáneo", pero que asume acelerará procesos no ámbito climático, enerxético e dixital. E que inflúe á súa vez, segundo el, nun escenario de globalización económica ao deseño da xeografía dos sistemas produtivos ou á renovación da centralidade do corredor Atlántico, entre outros.

Para isto último, incidiu na "necesidade" de asinar un sistema de loxística e transportes peninsular que contemple tamén a rede portuaria. E recalcou que as cidades que teñen "máis emancipación" en relación á alta velocidade a nivel europeo 2040 son O Porto, Braga e Vigo.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade