Wizz Air di que as tarifas aeroportuarias en España son "competitivas" e non desbota entrar en Galicia
Wizz Air di que as tarifas aeroportuarias en España son "competitivas" e non desbota entrar en Galicia
A compañia anuncia que vai abrir novas rutas e incrementar as frecuencias tras os recortes anunciados por Ryanair
A aeroliña presentou o plan de crecemento en España, onde este ano ofrece 10 millóns de asentos

Wizz Air considera que as tarifas aeroportuarias en España son "competitivas" en comparación con outros aeroportos do resto de Europa onde opera e non descarta entrar nalgúns dos destinos que abandonou Ryanair por exemplo Galicia, segundo o seu director de Comunicación, Andras Rado.
Rado presentou este mércores en conferencia de prensa o plan de crecemento da aeroliña en España, onde Wizz Air ofrece este ano 10 millóns de asentos, un 20 % máis que en 2024 (3 millóns máis), e transportou ata setembro a 6,7 millóns de pasaxeiros, un 22 % máis, en 31.00 voos, tamén un 22 % máis".
"Hai diferentes taxas e modelos, pero se aumentamos a nosa oferta en España, iso significa que si, para nós son competitivas", sinalou.
Aínda que o plan de crecemento de Wizz Air non ten nada que ver co recorte anunciado por Rayanir, a compañía vai aproveitalo e vai abrir novos rutas e aumentar as frecuencias porque, segundo dixo Rado, "queremos quedar e crecer en España".
Afirmou que "pode ser que Wizz Air -que opera no norte de España en aeroportos como Bilbao e Santander (uns dos afectados polo recorte de Ryanair)- entre en Galicia", rexión moi afectada polos axustes da aeroliña de baixo custo irlandesa.
"É unha cuestión dunha oferta boa destes aeroportos porque necesitamos un bo negocio tamén", agregou Rado, para quen, aínda que as taxas en España son competitivas, "sempre poden ser máis baixas".
A compañía deixou de operar, por exemplo, en Viena, onde a tarifa aeroportuaria e a taxa de aviación multiplicáronse por catro, pasando de 3 a 12 euros, apuntou. "Se a taxa incrementa, temos que subir os nosos prezos e, se os billetes son máis caros, menos xente vai poder viaxar", declarou.
Wizz Air opera 120 rutas en 16 aeroportos españois a 15 países, sendo o único operador en 52 delas, e, desde que iniciou as súas operacións en España hai máis de dúas décadas sumou case 50 millóns de pasaxeiros.
Desde o inicio das súas operacións en Madrid, a aeroliña contribuíu á creación de preto de 7.000 empregos indirectos na cidade e un total de case 34.000 en toda España.