Sánchez considera "un erro histórico de Europa" a rebaixa do veto a coches que emiten CO2
Bruxelas propón permitir unha produción "limitada" de coches de combustión máis aló de 2035
A marcha atrás que expón a CE, e que debe ser apoiada polos estados membros e o Parlamento Europeo consiste en flexibilizar os obxectivos de emisións para os fabricantes
As propostas suscitaron fortes críticas de organizacións ecoloxistas e de seguridade viaria, pero os fabricantes de automóbiles déronlles a benvida
O presidente do Goberno, Pedro Sánchez, considerou "un erro histórico de Europa" a proposta da Comisión Europea (CE) deste martes de relaxar o veto previsto para 2035 á venda de coches novos que emitan CO2.
"Protexer o clima significa protexer a prosperidade, protexer o emprego, protexer as infraestruturas. E o que onte se aprobou na Comisión Europea é un erro histórico de Europa, porque a competitividade, como aquí díxose, garántese pola sustentabilidade e non por debilitar os nosos compromisos climáticos", dixo Sánchez durante a presentación da proposta de Pacto de Estado fronte á Emerxencia Climática.
A marcha atrás que expón a CE, e que debe ser apoiada polos estados membros e o Parlamento Europeo, consiste en flexibilizar os obxectivos de emisións para os fabricantes, e en particular, aposta por compensar un 10% do volume total de CO2 emitido polas frotas novas en 2035 mediante reducións previas ao longo da cadea de valor.
Para beneficiarse desta marxe, as empresas deberán obter "créditos" vinculados ao uso de aceiro baixo en carbono producido en Europa, así como ao emprego de biocombustibles e combustibles sintéticos.
As propostas suscitaron fortes críticas de organizacións ecoloxistas e de seguridade viaria, pero os fabricantes de automóbiles déronlles a benvida.