Cloudflare resolve a caída masiva que causou problemas de acceso a millóns de webs
O 18 de novembro pasado a compañía sufriu outra incidencia que afectou millóns de usuarios
Arquivo (Europa Press)
Cloudflare resolveu a incidencia deste venres que provocou fallos durante uns minutos en millóns de páxinas e servizos de conexión a Internet en todo o mundo e que impediu acceder a todo tipo de redes sociais, motores de IA xenerativa e plataformas de pagos.
A compañía estadounidense afirmou na súa web que o incidente se debeuse a un cambio interno que se fixo para mellorar a seguridade.
Descartou que se trate dun ataque informático e apuntou que o incidente se produciuse por un cambio interno no seu sistema de protección, coñecido como WAF, un filtro que detecta e bloquea ataques antes de que cheguen a unha web.
O axuste fíxose para reforzar a seguridade fronte a unha vulnerabilidade detectada esta semana en React Server Component, unha tecnoloxía que utilizan moitas web.
O incidente coincidiu con varias tarefas de mantemento programadas en centros de datos dos Estados Unidos.
En Detroit (DTW), Cloudflare executa desde as 09:00 e ata as 13:00 UTC unha operación que podía provocar desvíos de tráfico e un aumento da latencia.
En Chicago (ORD), outra intervención estaba prevista entre as 07:00 e as 11:00 UTC con efectos similares para os usuarios da rexión.
A empresa advertira de que, durante esas franxas horarias, algunhas interfaces de rede poderían quedar temporalmente fóra de servizo, o que obriga aos clientes con interconexións directas a xestionar a conmutación automática.
A combinación da incidencia nos servizos centrais e os traballos técnicos en infraestrutura xerou fallos intermitentes en webs, aplicacións e plataformas que utilizan Cloudflare como capa de seguridade, optimización ou distribución de contido.
Así, usuarios de todo o mundo reportaron erros ao tentar acceder a páxinas moi diversas, desde medios dixitais ata tendas electrónicas e servizos corporativos.
A compañía mantén activos as canles de notificación, que permiten aos clientes recibir avisos sobre a situación.
A última caída rexistrada de Cloudflare ocorreu o pasado 18 de novembro, cando millóns de usuarios en todo o mundo experimentaron tamén problemas para acceder a webs, plataformas, redes e servizos en liña, debido a un fallo masivo nos sistemas do provedor de servizos na nube.
Segundo a propia compañía, os erros -denominados “erros 500”- producíronse de forma intermitente e impediron mesmo o acceso aos seus paneis de control e debido a un arquivo de configuración automatizado que creceu máis aló do tamaño esperado, o que xerou fallos internos no seu sistema.
A empresa asegurou posteriormente que o problema estaba resolto e que non había indicios de ataque ou actividade maliciosa.