Publicador de contidos

Publicador de contidos

Bruxelas multa con 329 millóns a Glovo e Delivery Hero por prácticas ilegais para repartir o mercado

Bruxelas multa con 329 millóns a Glovo e Delivery Hero por prácticas ilegais para repartir o mercado

Bruxelas sitúa o inicio do cártel entre dous das principais marcas do sector da repartición de comida a domicilio en xullo de 2018, cando Delivery Hero adquiriu unha parte minoritaria de Glovo

A Comisión castiga tres infraccións, incluídas as cláusulas recíprocas para impedir que unha compañía recrutase persoal da outra firma; un pacto que inicialmente abarcaba unhas categorías concretas de empregados, pero que despois se foi ampliando

G24.gal 02/06/2025 13:28

A Comisión Europea anunciou este luns unha multa de 329 millóns de euros a Glovo e Delivery Hero por violar as regras de competencia da Unión Europea con prácticas abusivas como o intercambio de información sensible ou pactos para non contratar empregados da outra firma ou repartirse os mercados dentro do espazo económico europeo.

Bruxelas sitúa o inicio do cártel entre dous das principais marcas do sector da repartición de comida a domicilio en xullo de 2018, cando Delivery Hero adquiriu unha parte minoritaria de Glovo, e establece que as prácticas deixaron de ser punibles en xullo de 2022, cando Delivery pasou a ter o control total da compañía española.

A Comisión acúsalles de retirar "progresivamente" durante ese período de catro anos as "restricións competitivas" que existían entre as dúas empresas para substituílas "por unha coordinación anticompetitiva de múltiples capas". Por iso, os servizos comunitarios impoñen unha multa de 223,2 millóns de euros a Delivery Hero e outros 105,7 millóns a Glovo; tras aplicarlles un 10 % de redución na sanción por recoñecer a súa participación no cartel e asumir a responsabilidade.

En concreto, a Comisión castiga tres infraccións, incluídas as cláusulas recíprocas para impedir que unha compañía recrutase persoal da outra firma; un pacto que inicialmente abarcaba unhas categorías concretas de empregados pero que despois se foi ampliando tamén ata ter un impacto xeneralizado sobre case a totalidade do persoal.

O segundo campo de infracción ten que ver co intercambio de información sensible como políticas de prezos, estratexias de venda, custos ou capacidade de produción, co obxectivo de "aliñar" as súas dinámicas e poder así "influír" nos mercados europeos da distribución de comida a domicilio.

Finalmente, a terceira práctica que Bruxelas castiga por abusiva refírese aos acordos para dividirse os mercados nacionais da venda en liña de alimentos no Espazo Económico Europeo, incluído evitando a entrada da outra nos seus respectivos mercados nacionais ou coordinando a entrada noutros nos que ata ese momento ningunha das dúas tiña presenza.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade