Amazon restablece o seu servizo tras a caída que afectou a millóns de usuarios
A compañía anunciou que a maioría dos servizos comezaron a recuperarse ao longo do día e que o funcionamento da súa rede regresou á normalidade ao peche da xornada
O fallo, orixinado na rexión do norte de Virxinia, unha das máis antigas e con maior tráfico da compañía, provocou erros na conectividade e na interface de programación de aplicacións de numerosos servizos

Amazon restableceu o seu servizo este luns tras afrontar unha nova interrupción global no seu servizo de computación na nube, Amazon Web Services, que deixou sen funcionamento durante horas plataformas tecnolóxicas, aeroliñas e servizos financeiros en varios países.
A compañía anunciou que a maioría dos servizos comezaron a recuperarse ao longo do día e que o funcionamento da súa rede regresou á normalidade ao peche da xornada. O fallo, orixinado na rexión do norte de Virxinia, unha das máis antigas e con maior tráfico da compañía, provocou erros na conectividade e na interface de programación de aplicacións de numerosos servizos, segundo informou a empresa.
AWS explicou que o problema se xerou na rede interna do seu sistema Elastic Compute Cloud (EC2), que permite ás empresas executaren aplicacións e xestionar recursos informáticos na nube. Entre os servizos afectados estiveron plataformas de Microsoft 365, aeroliñas como United e Delta, aplicacións de pago como Venmo e videoxogos populares como Fortnite.
Amazon sinalou que executou medidas de mitigación adicionais para estabilizar o tráfico e evitar novas sobrecargas. A pesar da magnitude da caída, as accións de Amazon subiron un 0,8 % na bolsa de Nova York, reflectindo a confianza do mercado na súa rápida resposta e na solidez de AWS, que segue sendo a maior rede de servidores na nube do mundo.