Adolfo Domínguez cesa o seu CEO, tras gañar un 24,4 % máis e sumar tres anos de beneficios
O Consello de Administración acordou cesar a Antonio Puente como conselleiro delegado e ficha en Inditex o seu novo director xeral
A presidenta da firma, Adriana Domínguez, asumirá por completo as funcións de conselleira delegada, antes compartidas con Puente
O Consello de Administración de Adolfo Domínguez acordou cesar a Antonio Puente como conselleiro delegado da compañía, segundo informou este xoves a firma de moda española á Comisión Nacional do Mercado de Valores (CNMV).
"Como consecuencia do anterior, Antonio Puente presentou a súa dimisión como conselleiro da sociedade con efectos inmediatos", indicou a compañía, que agradeceu a Puente os servizos prestados para a firma e o seu compromiso coa transformación desta nos últimos oito anos.
A actual presidenta executiva da compañía, Adriana Domínguez, asumirá a totalidade de funcións de conselleira delegada que ata o de agora compartía con Antonio Puente.
"Adolfo Domínguez inicia unha nova etapa para reimpulsar a súa operativa, á vez que continúa reforzando a súa posición de marca global", asegurou a compañía, que este xoves presentou ademais os seus resultados trimestrais.
Íñigo de Llano, procedente de Inditex, novo director xeral
A firma nomeou a Íñigo de Llano novo director xeral para dirixir a xestión diaria da compañía. De Llano conta con máis de dúas décadas de experiencia no sector téxtil como parte do grupo Inditex. No grupo fundado por Amancio Ortega, De Llano ocupou os postos de director de negocio nos Estados Unidos, Australia, Reino Unido e Irlanda. Antes da súa chegada a Adolfo Domínguez, exerceu como director Internacional de Inditex en Europa.
Adolfo Domínguez gaña un 24 % máis no seu exercicio fiscal e logra récord de vendas en 10 anos, con 136 millóns
Adolfo Domínguez rexistrou un beneficio neto de 900.000 euros no seu último fiscal fiscal (marzo 2024-febreiro 2025), cifra que supera nun 24,4 % a do ano anterior e coa que encadea xa tres anos de beneficios, segundo informou este xoves a firma de moda. A facturación da compañía que preside Adriana Domínguez incrementouse un 7,8 % no exercicio, ata os 136,5 millóns de euros, "a máis alta na última década", segundo destacou a empresa.
As vendas comparables de Adolfo Domínguez creceron en moeda local en todos os países nos que opera, con aumentos do 9,4 % en Europa, do 9,5 % en México, do 2,4 % no Xapón e do 12, 1% no resto dos mercados nos que está presente. Europa continúa sendo o principal mercado da marca, con España e Portugal á cabeza e un crecemento da súa facturación do 8 % e do 24 % respectivamente, no último exercicio fiscal.
A firma abriu 25 novas tendas no seu último ano fiscal, o 43 % delas en Europa. O negocio en liña global do grupo incrementouse un 25,4 % e o resultado bruto de explotación (Ebitda) situouse en 16,9 millóns de euros, un 2,6 % por baixo do obtido no exercicio anterior. "Pechamos un exercicio marcado polo crecemento da demanda das nosas coleccións para pesar do complexo contexto xeopolítico, que aumentou os custos na cadea de subministración e impactado na nosa rendibilidade", destacou Adriana Domínguez, presidenta executiva da firma.