Adolfo Domínguez logra beneficios no primeiro semestre fiscal por primeira vez en 15 anos
A firma de moda de autor celebrou que, aínda que leva tres anos consecutivos con beneficios, é a primeira vez en quince anos que obtén ganancias durante o primeiro semestre
A cifra de negocios do primeiro semestre do exercicio fiscal 2025-2026 de Adolfo Domínguez superou os 65 millóns de euros, o cal representa un aumento do 5,4 % en comparación co tramo comprendido entre marzo e agosto de 2024 e marca o mellor resultado desde 2012
Adolfo Domínguez rexistrou un beneficio neto de 79.000 euros no seu primeiro semestre fiscal (de marzo a agosto), en contraste coas perdas de 625.000 euros contabilizadas un ano antes, segundo informou este luns a compañía á Comisión Nacional do Mercado de Valores. A firma de moda de autor celebrou que, aínda que leva tres anos consecutivos con beneficios, é a primeira vez en quince anos que obtén ganancias durante o primeiro semestre.
A cifra de negocios do primeiro semestre do exercicio fiscal 2025-2026 de Adolfo Domínguez superou os 65 millóns de euros, o que representa un aumento do 5,4 % en comparación co tramo comprendido entre marzo e agosto de 2024 e marca o mellor resultado desde 2012.
Ademais, a compañía rexistrou un resultado bruto de explotación (EBITDA) de 8,3 millóns de euros, un 37,2 % superior ao do primeiro semestre do exercicio anterior, alcanzando o seu nivel máis alto desde 2010. A firma de moda de autor tamén mellorou as súas vendas comparables nun 9,9 %, con incrementos do 15,4 % en México e do 44,4 % no resto do mundo, onde conta con 178 establecementos.
As vendas en liña, pola súa banda, rexistraron un aumento interanual do 16,1 % e representan xa o 14 % do total. Neste contexto, a compañía atribuíu a súa maior eficiencia a unha estratexia centrada nas vendas máis rendibles. Os datos reflicten un incremento de 14 millóns de euros nas vendas durante os últimos dez anos (primeiro semestre de 2016 a 2025), logrado con 151 tendas menos que en 2016.
Ademais, o beneficio neto mellorou en 12,4 millóns de euros no mesmo período, o cal confirma, segundo a compañía, o seu enfoque cara á rendibilidade. A rede de tendas, que ao peche do semestre alcanzou os 368 puntos de venda, seis máis que en agosto de 2024, inclúe novas aperturas en Istambul, Andorra, Cidade de México, Beirut (2) e Bos Aires, e conta ademais con 173 establecementos en Europa, con especial presenza en España e Portugal, e 17 en Xapón.