Publicador de contidos

Publicador de contidos

A campaña de lotería de Nadal de 2025 consegue emocionar co seu décimo enmarcado

A campaña de lotería de Nadal de 2025 consegue emocionar co seu décimo enmarcado

O primeiro premio repartirá 400.000 euros por décimo este 2025

G24.gal 12/11/2025 13:03

Un décimo enmarcado di case todo no novo anuncio da Lotería de Nadal deste 2025; un boleto que se se garda así significa algo moi importante para quen o atesoura. Descóbreno nun mercado Vero e Max, dous mozos que protagonizan unha historia que demostra que o valor da emoción é moito maior que o de calquera premio.

Iso é o que quixeron transmitir os responsables da campaña publicitaria do Sorteo Extraordinario de Loterías e Apostas do Estado, realizada pola axencia Proximity Madrid, segundo sinalou a EFE o seu director, David Vigil.

Un anuncio que presentou o responsable de Loterias, Jesús Huerta, quen resaltou o simbolismo e os sentimentos cos que os españois cargan o décimo do Nadal.

Iso pálpase na historia desta moza parella que va a un mercado e, de súpeto, atópanse nun posto de antigüidades un décimo enmarcado, que logo descobren que foi premiado fai trinta anos cun quinto premio.

A súa orixe e as preguntas sobre quen é o propietario convértense nunha obsesión. Hai suspense, romanticismo, amor e mesmo tensión ata descubrir quen foi o dono. Trátase dun ancián que renunciou ao premio polo valor do que escribira detrás a súa filla. 'Papá, vas ser avó" escribiu ela.

É de novo unha historia emotiva que leva da man valores que parecen vivirse de forma máis intensa nestas datas, como o agarimo, a unión familiar e a bondade.

É a campaña publicitaria de Loterías para penetrarse nos sentimentos dos españois, segundo Huerta, máis que animar a xogar neste sorteo que é xa unha tradición. Xa son 213 anos de historia nos que cada 22 de decembro os nenos de San Ildefonso entran en millóns de fogares co seu inconfundible ton, cantando premio tras premio.

En canto aos premios do sorteo, o Gordo, este ano volve repetir cifra, como tamén o fai o prezo do décimo, que segue sendo de 20 euros. O primeiro premio repartirá 4.000.000 de euros á serie, é dicir 400.000 euros por décimo; o segundo, 1.250.000 euros á serie, 125.000 euros por décimo, e o terceiro, 500.000 euros á serie, 50.000 por décimo.

Outros dous cuartos premios estarán dotados con 200.000 euros á serie (20.000 o décimo), oito quintos con 60.000 (6.000 por décimo) e 1.794 premios levarán aparellados 1.000 euros á serie, é dicir 100 por décimo ou o que é o mesmo, a famosa pedrea, coa que se conformasen moitos españois que levan xa no seu peto un dos décimos que este ano levan estampados unha ilustración que reproduce a obra 'A Natividade da Virxe' de Juan García de Miranda.

Un autor que interveu en 'As meninas' de Velázquez e que pertence ao catalogo do Museo do Prado; unha pintura de estilo barroco, con tons ocres e un vermello que capta a atención de millóns de cidadáns, que compran para este sorteo porque, como dicía xa a campaña publicitaria de verán da Lotería de Nadal: "E se toca aquí?".

Moitos españois anímanse a comprar precisamente por ese 'E se lle toca á miña irmá, aos meus amigos, aos compañeiros de traballo, ao meu veciño.....'. Así o fan no verán o 10 % dos que adquiren décimos deste sorteo, a pesar de que a maioría dos billetes están aínda en xogo, segundo sinalou Huerta, xa que o 70 % das vendas prodúcese nas tres semanas anteriores a que se celebre.

O día 22 de decembro comezarán definitivamente, como cada ano, as festas de Nadal, e o Teatro Real abrirá as súas portas para repartir 2.722 millóns de euros en premios nos 198 millóns de décimos que se puxeron á venda. 

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade