Transportes volve descartar o rescate da AP-9: "Tería uns efectos lesivos moi importantes"
O PP acusa o Goberno de "boicotear" no Congreso a transferencia da autoestrada: "Xa son 38 prórrogas desde que Pedro Sánchez está no Goberno"
A secretaria xeral de Transportes Terrestres, Marta Serrano, insistiu en que "non é viable" o rescate da AP-9, como lle reclamou o PP no Congreso, polo "altísimo volume de gastos que iso implicaría", advertindo de que non son asumibles agora mesmo polo Estado porque "tería uns efectos lesivos moi importantes".
Así se pronunciou a secretaria xeral do Ministerio de Transportes durante unha comisión no Congreso ao ser preguntada polo PP por un eventual rescate desta Autoestrada do Atlántico. Neste contexto, Serrano culpou o Goberno do PP de prolongar a concesión.
Pola súa banda, o deputado do PP Celso Luis Delgado acusou o Goberno de "non estar a respectar" a división de poderes respecto á xestión da autoestrada AP-9.
Desde Transportes, defenden que a situación actual da Autoestrada AP-9 débese a "unha serie de decisións adoptadas por un goberno do Partido Popular", sendo unha prórroga da concesión no ano 2000 por 25 anos, así como a venda das devanditas concesións no 2003. "A AP-9 é a autoestrada con maior duración que temos agora mesmo en España, cun contrato concesional cunha duración total de 75 anos e unhas tarifas establecidas, establecidas por vostedes tamén", sentenciou Marta Serrano na comisión.
Mentres tanto, os populares acusaron o Goberno de bloquear no Congreso a tramitación da iniciativa para que esta AP-9 sexa transferida á Xunta, que na actual lexislatura acumula 22 prórrogas. Delgado acusou ao Goberno de "boicot" fronte á transferencia da Autoestrada AP-9. "Xa son 38 prórrogas desde que Pedro Sánchez está no Goberno", sinalou o deputado durante a comisión.
O pasado mércores, unha demanda unánime ao redor da AP-9 saíu desde o Parlamento de Galicia, pedindo a fin do bloqueo do Congreso cara ao cambio de titularidade da autoestrada en favor da Xunta de Galicia. O texto céntrase nunha demanda de exploración de vías xurídicas por parte do Goberno para a anulación da prórroga e para avaliar os custos económicos que tería para o estado a asunción da cesión directa.
Outra infraestrutura da que se falou hoxe é o tren que enlaza A Coruña con Ferrol. O delegado do Goberno explicou esta mañá que aínda non hai data prevista para o comezo das obras. Pedro Blanco detalla que están pendentes do estudo informativo da obra.