Stellantis Vigo anuncia novas paradas de produción seguindo os pasos das outras dúas factorías de España
Stellantis Vigo anuncia novas paradas de produción seguindo os pasos das outras dúas factorías de España
As paradas previstas son para finais de outubro e principios de novembro
As factorías do grupo en Zaragoza e Madrid xa anunciaran unha parada de dúas semanas
Os sindicatos manteñen que as paradas non son por falta de compoñentes

A factoría que o Grupo Stellantis ten en Vigo anunciou este martes aos seus traballadores novas paradas de produción, previstas para finais do mes que vén e principios do seguinte, de modo que segue así os pasos das outras dúas fábricas en España, a de Zaragoza e Madrid, ambas as obxecto de paradas produtivas de dúas semanas.
No caso de Vigo, a fabricación suspenderase en ambos sistemas de produción durante a semana 44 do calendario laboral da planta, isto é, desde o 29 e o 30 de outubro, segundo a liña de produción.
No Sistema 1, onde se ensamblan os SUV, a parada será desde o mércores 29 de outubro na quenda de tarde ata o domingo 2 de novembro no horario de noite. No Sistema 2, que se encarga das furgonetas, pararase a produción desde o xoves 30 de outubro na quenda de tarde ata o domingo 2 novembro na quenda de día.
Sindicatos das tres factorías (CUT, CXT e Stopel) reuníronse este luns en Vigo para analizar a situación do grupo en España e este martes, antes de que se fixesen públicos os plans de produción da planta de Vigo, denunciaron que estes non se deben a falta de compoñentes, como adoita xustificar a compañía, senón a un exceso de produción derivado dun modelo moi esixente que beneficia á empresa á conta de castigar aos traballadores.
Os sindicatos lembran que Vigo, Madrid e Zaragoza son os tres centros con maior produtividade do grupo Stellantis en Europa a nivel mundial e son tamén, segundo as súas estimacións, os que soportan as condicións de traballo máis duras. Segundo estes tres sindicatos, o modelo que Stellantis aplica en España baséase en recortes sociais e económicos, no incremento constante das cargas de traballo e nunha produtividade medida ao minuto en vehículos por hora, ao que hai que sumar xornadas obrigatorias de seis días á semana e sobrecarga aos persoais ata límites insostibles.
"O resultado é sempre o mesmo: unha produción disparada nos primeiros meses do ano que despois desemboca en paradas por exceso de stock. Moitas destas paradas preséntanse como ‘falta de compoñentes’, pero en realidade unha parte importante responde á sobreprodución", afirman os tres sindicatos nun comunicado.
Nesa nota, as organizacións sindicais sosteñen, ademais, que a compañía non perde nada porque resolve estas situacións mediante bolsas de horas, ERTE e outros mecanismos de flexibilidade que non supoñen custo algún para ela, pero que si repercuten moi negativamente na vida das persoas traballadoras.