Stellantis ofrece reembolsos e reparacións futuras polos PureTech defectuosos
A compañía ofrece compensacións aos afectados por estes propulsores, asociados en Afestel, que deberán aceptar antes do 30 deste mes
A compañía de automoción Stellantis ofreceu reembolsos, revisións e reparacións futuras polos motores PureTech defectuosos aos membros de Afestel, a asociación de afectados por estes propulsores.
Esta agrupación sinala nun comunicado que Stellantis puxo sobre a mesa unha serie de medidas dirixida aos seus socios co obxectivo de paliar o dano ocasionado, unha oferta que estará dispoñible ata o día 30 deste mes.
Entre as medidas destacan os reembolsos económicos, sobre os que Afestel estima que alcanzarán un millón de euros antes de fin de ano a través do peche de expedientes en conciliación con compensación directa e individual.
Tamén inclúe a revisión completa e gratuíta do motor e a correa de distribución en vehículos con motores PureTech e, no caso de que se detecte desgaste, a substitución sen custo, con pezas e man de obra incluídas.
Ademais, amplíase a garantía oficial cunha cobertura de 10 anos ou 180.000 quilómetros sen necesidade de acreditar mantementos previos, unha garantía que será transferible en caso de venda do vehículo.
Igualmente, Stellantis, segundo indica Afestel, comprométese á reparación total fronte a avarías futuras relacionadas coa correa defectuosa.
A asociación de afectados sinala que ata a data máis de 3.000 socios de Afestel aceptaron a garantía estendida, mentres que 1.000 casos seguirán por vía xudicial para reclamar compensacións adicionais.
Ademais, preto de 700 afectados optaron por sumarse á demanda colectiva penal en Francia por depreciación do vehículo e danos sufridos, un proceso máis longo e complexo, pero que podería derivar en indemnizacións de maior contía, sostén a asociación.
En xaneiro, unha vez que se pecharon os expedientes de conciliación, Afestel celebrará unha asemblea xeral para decidir se continúa como entidade e, nese caso, renovar os cargos da directiva.
Plataforma de Stellantis
A mediados de xaneiro deste ano, Stellantis lanzou unha plataforma en Internet dedicada a avaliar as solicitudes de reembolso dos consumidores europeos que tiñan gastos por intervencións nas xeracións anteriores dos motores PureTech 1.0 e 1.2 debido a un consumo inusual de aceite ou unha degradación da correa de distribución.
Esta garantía de reembolso complementaria, segundo indicou entón a compañía, cubrirá os gastos por intervencións contratadas entre o 1 de xaneiro de 2022 e o 18 de marzo de 2024, seguindo determinadas condicións de mantemento e diagnóstico recomendadas polas marcas que levan esas motorizacións.
Xa en marzo de 2024, a compañía automobilística ampliara a garantía ás xeracións previas dos motores PureTech coa cobertura do 100 % dos custos ata 10 anos ou 175.000 quilómetros, tanto en pezas como en man de obra, suxeita a determinadas condicións.