O cantante e compositor británico Chris Rea morre aos 74 anos
Era coñecido internacionalmente por temas como 'On The Beach' ou o do Nadal 'Driving Home For Christmas'
O cantante e compositor británico Chris Rea, coñecido internacionalmente por temas como 'On The Beach' ou o do Nadal 'Driving Home For Christmas', faleceu aos 74 anos, segundo informou este luns a súa familia.
Rea morreu hoxe nun hospital tras "unha breve enfermidade", rodeado dos seus familiares, de acordo co comunicado distribuído en nome da súa esposa e dous fillos pola axencia británica de noticias Press Association (PA).
"Con inmensa tristeza anunciamos a morte do noso querido Chris. Faleceu pacificamente no hospital rodeado da súa familia", dixeron os seus parentes ao lembrar o tamén guitarrista.
Rea foi diagnosticado de cancro de páncreas no ano 2000 e someteuse a unha operación ao ano seguinte, mentres que en 2016 sufriu un ictus.
Nacido en 1951 en Middlesbrough (norte de Inglaterra) de pai italiano e nai irlandesa, Christopher Anton Rea, un de sete irmáns, pasou a adolescencia axudando na xeadería familiar e ata sacou o carné de conducir coa furgoneta de venda de xeados do seu pai, Camillo.
Descubriu a súa paixón pola música e a guitarra na súa mocidade, cando se comprou o seu primeiro instrumento, unha Hofner V3 de 1961, e, segundo os expertos, o seu amor pola condución e as viaxes influíu en moitas das súas cancións.
O seu álbum de debut, 'Whatever Happened To Benny Santini?', publicouse en 1978, e a canción 'Fool (If You Think It’s Over)' foi nomeada a un Grammy.
O músico, coñecido pola súa voz grave e distintivo estilo ao tocar a guitarra, alcanzou a fama nos anos setenta e oitenta con éxitos como 'Fool (If You Think It’s Over)', 'Let’s Dance' e 'The Road to Hell'.
Ao longo da súa carreira gravou 25 discos en solitario, dos cales dous alcanzaron o número un nas listas británicas: 'The Road to Hell' (1989) e 'Auberge' (1991).
Lanzado en 1986, o tema 'Driving Home For Christmas' é ata o día de hoxe un clásico do Nadal, tanto no Reino Unido como no estranxeiro.
Este ano volveu figurar nas listas de éxitos do período festivo, alcanzando o posto 30 a semana pasada, e tamén se incluíu na campaña publicitaria do Nadal dos coñecidos grandes almacéns británicos M&S.
Segundo explicou na súa páxina web, a canción, ideada cando viaxaba coa súa muller en coche, relata "a historia dun viaxeiro canso que regresa a casa, un momento de calidez, humor e espírito festivo que conservou o seu encanto co paso dos anos".
Con todo, nun principio el non quixo que a súa discográfica publicásea, dado que estaba a tratar de labrarse unha reputación pola súa habilidade coa guitarra.
"Nese momento, o último que necesitaba era ter unha canción do Nadal dando voltas. Fixen todo o posible para que non publicasen ese disco. Por sorte, fixérono!", recoñeceu despois.