O 68 % dos compradores descarta o coche eléctrico polo de agora, segundo Faconauto
O prezo, a autonomía e as dúbidas sobre os postos de carga son os principais freos
A patronal dos concesionarios propón un Plan Nacional de Renovación con axudas directas
Coches vellos ou avariados adoitan conducirnos ata o concesionario por outro vehículo.
"O meu coche ten 33 anos".
"Tiven moitos coches na vida, o importante é ter cartos".
Malia o avance das compras dixitais, os concesionarios seguen a ser decisivos no proceso de compra.
"É unha cuestión de confianza, é determinante confiar nas persoas que traballan nunha marca ou concesión. É fundamental o asesoramento, ou a proba do vehículo", explica Alejandro Sánchez, xerente de Breogán Drive en Santiago.
"Eu sempre vou ao concesionario, eu quero trato directo, como os seguros".
"Si, e na web quedas con dúbidas e non podes probalo".
Segundo apunta o estudo de Faconauto, son poucos os que entran cunha idea fixa, a maioría están abertos a informarse, por exemplo das vantaxes da electrificación. Así é todo, o 68 % rexeitan mercar eléctrico polo de agora.
"Eu vivo nun piso sen garaxe, non me convence o tema dos postos de carga".
"Tamén está o prezo, moi elevado, aínda que tamén aforras despois en combustible".
"Se as axudas foran directas na compra eu creo que a xente estaría máis disposta a mercar eléctrico", engade o xerente de Breogán Drive.
Precisamente por iso, a patronal dos concesionarios propón un plan nacional de renovación do parque móbil con axudas directas, similares ás despregadas en Valencia tras a DINA, que inclúan todas as enerxías pero prioricen a descarbonización.