Publicador de contidos

Publicador de contidos

Consumo excluirá os alimentos ultraprocesados dos menús infantís dos hospitais

Consumo excluirá os alimentos ultraprocesados dos menús infantís dos hospitais

O obxectivo do Ministerio é tamén garantir menús saudables e sen ultraprocesados nas cafeterías e nos comedores públicos dos hospitais

G24.gal 26/11/2025 12:14

O ministro de Dereitos Sociais, Consumo e Axenda 2030, Pablo Bustinduy, anunciou este mércores que o seu departamento está a traballar para excluír os alimentos ultraprocesados dos menús infantís dos hospitais.

"Imos garantir menús saudables e sen ultraprocesados para todos os nenos e adolescentes que estean ingresados en centros hospitalarios", resaltou o ministro durante a súa participación no taller nacional dentro do Plan da Organización Mundial da Saúde (OMS) para deter a obesidade que se celebrou no Ministerio de Sanidade.

Ademais, engadiu que o obxectivo é tamén garantir menús saudables e sen ultraprocesados nas cafeterías e nos comedores públicos dos hospitais. "É un seguinte paso, sempre dentro da perspectiva de coherencia de políticas e asumindo que cada intervención por si mesma vai ser insuficiente para abordar un desafío e un reto desta magnitude", agregou.

Bustinduy informou de que este paso forma parte do real decreto para garantir unha alimentación saudable en hospitais e en residencias de maiores que, segundo engadiu, coñecerase publicamente nas próximas semanas.

"O tema dos ultraprocesados está de actualidade desde a publicación do editorial en 'The Lancet', tamén cunha comunicación da Organización Mundial da Saúde, que identificaba precisamente o crecemento exponencial da presenza dos ultraprocesados nas dietas como unha ameaza á saúde pública global", sinalou.

Para Bustinduy débese erradicar a "incoherencia" de que os hospitais ofrezan alimentos ultraprocesados, xa que "son prexudiciais para a saúde".

A obesidade en menores de 5 anos aumentou do 4,6 por cento ao 5,4 por cento. Ademais, en adolescentes, pasou do 8 por cento en 1990 ao 20 por cento en 2023.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade