Publicador de contidos

Publicador de contidos

As señoras á fresca ou o mosquito que pica á noitiña protagonizan o spot do Sorteo de Nadal

As señoras á fresca ou o mosquito que pica á noitiña protagonizan o spot do Sorteo de Nadal

A axencia Proximity Madrid, autora da campaña, apostou este ano polo humor para abrir a venda de décimos

As vendas da campaña de verán adoitan supoñer o 10 % do total do sorteo

G24.gal 10/07/2025 13:10

As señoras tomando o fresco na porta de casa, o madrugador que planta o parasol na praia antes ca ninguén, os mosquitos que pican á noitiña, o copiloto que pasa a viaxe durmindo ou os veraneantes asomados ao balcón buscando o mar son algunhas das escenas máis típicas do verán que protagonizan a campaña estival para televisión do Sorteo Extraordinario da Lotería de Nadal 2025.

Segundo explicou o presidente de Loterías, Jesús Huerta, a campaña céntrase na idea de que todas as persoas teñen as mesmas tradicións, costumes, xestos típicos do verán, que se repiten ano tras ano como unha coreografía colectiva nos lugares de veraneo como a praia, a aldea ou a cidade. Ao final, todos os protagonistas terminan repetindo a mesma acción: comprar a súa Lotería de Nadal.

"Xestos típicos que son parte da nosa memoria do verán, da infancia, dos nosos fillos, e nos lembran que hai moitas tradicións pero só hai unha que nos une a todos", manifestou Huerta este xoves na presentación da campaña.

Nos anuncios para radio tamén se poden escoitar situacións moi habituais e familiares, como a típica escena na que a ración de gambas vén con seis unidades para sete comensais ou o hotel no que dous amigos teñen que durmir en cama de matrimonio porque non hai outra opción.

A campaña inclúe anuncios para televisión, pezas dixitais, cuñas de radio, exterior, prensa e presenza nos puntos de venda da rede comercial de Loterías. Ademais, lanzouse unha web, onde os usuarios poderán descargar e compartir sons do verán.

Tamén se inclúe a campaña gráfica xenérica con catro pezas nas que o bombo volve ser o protagonista en escenarios estivais cheos de calor, e unha pregunta permanece ano tras ano: "E se cae aquí o Gordo de Nadal?".

David Vigil, director creativo da axencia Proximity Madrid, explicou que este ano apostaron por darlle un toque de humor. "O que nos gusta é tirar de situacións nas que todo o mundo se vexa recoñecido", explicou, poñendo como exemplo o caso das gambas no restaurante. A axencia xa creara outras campañas como a de Nadal 2024 e o Neno 2025.

Segundo detallou o presidente, o custo da campaña ascendeu a 365.000 euros, e supuxo un gasto algo inferior a outros anos nos que o orzamento estaba arredor dos 400.000 euros. Isto débese á proximidade das localizacións, pois rodaron integramente en Cataluña.

As vendas da campaña de verán adoitan supoñer o 10 % do total do sorteo.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade