Publicador de contidos

Publicador de contidos

A Xunta anuncia cambios nas reservas para o transporte de grupos ás Illas Atlánticas

A Xunta anuncia cambios nas reservas para o transporte de grupos ás Illas Atlánticas

A xestión das autorizacións para facer estas visitas realízase directamente por parte das empresas navieiras

As Cíes e Ons terán entre 100 e 450 visitantes por día segundo a época do ano; Cortegada e Sálvora manteñen os 150 e 250 visitantes

Illas Cíes/Foto de arquivo/Europa Press Illas Cíes/Foto de arquivo/Europa Press
G24.gal 17/06/2025 16:43

As reservas para o transporte de grupos ao Parque Nacional das Illas Atlánticas deberán estar completas e pechadas a partir de agora no prazo máximo dunha hora desde a súa creación, segundo informou a Xunta de Galicia nun comunicado.

A xestión das autorizacións necesarias para facer estas visitas grupais realízana directamente as navieiras que ofrecen transporte aos catro arquipélagos.

No caso de que non pechen as reservas nunha hora, estas anularanse automaticamente e as prazas volverán incorporar á cota xeral como libres.

Cando a navieira acceda a través da aplicación web á pantalla de creación dun grupo novo mostraránselle os datos detallados da cota que exista nese momento: número de autorizacións xeradas por cada navieira, prazas aínda dispoñibles, tempo máximo para completar as reservas, etcétera.

A Xunta afirma que grazas a este cambio evítase que reservas grupais sen confirmar bloqueen prazas dispoñibles, impedindo así que sexan utilizadas por outros usuarios interesados en viaxar ás illas nesas mesmas datas.

Os limiares máximos de visitantes que poden acceder pola modalidade de grupos no caso de Cíes e Ons son, en tempada baixa, de 100-200 persoas e en tempada alta (Semana Santa e do 15 de maio ao 15 de setembro) de 250-450.

Para acceder aos arquipélagos de Cortegada e Sálvora a carga total diaria na modalidade de grupos organizados non varía ao longo de todo o ano e queda fixada en entre 150 e 250 persoas.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade