A alcaldesa de Mos ve "deficiente con nula visión de futuro" o plan para ampliar a A-52
Considerou que esa estrada é unha "infraestrutura que é evitable" e que "non dá servizo nin soluciona o problema do tráfico" noutra vía, a A-55, cunha alta sinistralidade
Arévalo dixo que coa ampliación da A-52 "o único que van conseguir é bloquear a Mos" e non só é "malo" para o seu municipio, senón tamén para o resto da área metropolitana
A alcaldesa de Mos, Nidia Arévalo, senadora por Pontevedra e portavoz adxunta do PP no Senado, considerou que a ampliación da autovía A-52 é "un proxecto deficiente cunha nula visión de futuro" e, ademais, "evitable" porque non dá solucións ao tráfico pesado. A rexedora de Mos interveu nunha reunión informativa no Círculo de empresarios de Galicia sobre o impacto da ampliación desa estrada entre O Porriño e Vigo que pasa polo seu municipio.
Arévalo reivindicou que o seu é o cuarto concello máis importante da provincia de Pontevedra en termos industriais e considerou a reunión con empresarios como necesaria para responder as "manifestacións do Concello de Vigo", que defende a ampliación da A-52 mediante un túnel, como propón o Ministerio de Transportes.
Considerou que esa estrada é unha "infraestrutura que é evitable" e que "non dá servizo nin soluciona o problema do tráfico" noutra vía, a A-55, cunha alta sinistralidade. "Este non é un proxecto novo. Leva en circulación 20 anos e eu levo 20 anos pelexándome co PSOE pola imposición desta infraestrutura. A miña posición sempre foi a mesma: defender o territorio, os veciños, o emprego e as empresas", sostivo.
Arévalo dixo que coa ampliación da A-52 "o único que van conseguir é bloquear a Mos" e non só é "malo" para o seu municipio, senón tamén para o resto da área metropolitana. A alcaldesa comentou que "é un proxecto deficiente con nula visión de futuro, baseado nun estudo informativo de 2003, no que non están nin a VG-20 nin a AP-9 en Rebullón-fronteira portuguesa".
O "novo túnel non dá solución ao trafico pesado" de Mos, Tui, Salceda, Salvaterra ou O Porriño xa que "non poderán ir" ao aeroporto, ao Porto de Vigo, a Zona Franca, ou a polígonos como Gondomar ou Nigrán, comentou. Na súa opinión o túnel só asumirá "un terzo" do tráfico, uns 20.000 vehículos, e a A-55 seguiría soportando o resto, uns 30.000 diarios.
Para Arévalo, esa mesma cantidade de vehículos que absorberá a A-52 poderíaa asumir a autoestrada AP-9, se se liberan as peaxes entre Vigo e o sur. Por iso reclamou un estudo sobre a "efectividade do tráfico antes de destruír" o territorio cunha nova estrada, xa que segundo ela, afectará a 400 inmobles, cifra na que incluíu os que teñen que "soportar unha autovía por diante", unha infraestrutura que deixará "sen auga a 10.000 veciños".
Ao alcalde de Vigo, Abel Caballero, lembroulle que en 1988 como ministro de Transportes, "puxo en marcha o desdobramento da N-120" con esa "xincana", como o propio rexedor vigués definiuna, cunha perigosa sucesión de curvas e limitada a velocidade urbana nalgúns tramos. Ao seu homólogo en Vigo díxolle que "non ten idea de cidade" e que a súa política baséase na "confrontación". "Como non nos imos poñer en pé de guerra se connosco non se contou en ningún momento", manifestou Arévalo antes de incidir en como afectará o plan xeral do seu municipio.