Telefónica vende a súa filial en Uruguai a Millicom Spain por case 390 millóns de euros
A operadora española prosegue a súa política de desinversións en Hispanoamérica tras as vendas de Colombia, Arxentina e Perú

Telefónica vendeu o 100% da súa filial en Uruguai a Millicom Spain por 440 millóns de dólares (ao redor de 389 millóns de euros).
"No día de hoxe Telefónica Hispanoamérica, filial 100% propiedade de Telefónica, alcanzou un acordo para a venda a Millicom Spain da totalidade das accións que ostenta en Telefónica Móbiles do Uruguai, representativas do 100% do seu capital social", apunta o comunicado.
A diferenza das recentes vendas das filiais de Telefónica en Arxentina e Perú, as cales se pecharon no mesmo momento do anuncio, a operación en Uruguai está suxeita á obtención das pertinentes aprobacións regulatorias.
"Esta operación enmárcase dentro da política de xestión de carteira de activos do grupo Telefónica e está aliñada coa súa estratexia de reducir a exposición a Hispanoamérica", engadiu a compañía.
O pasado 24 de febreiro a compañía vendeu a súa filial en Arxentina a Telecom Arxentina, controlada polo grupo mediático Clarín, por uns 1.190 millóns de euros, mentres que hai pouco máis dun mes, o 13 de abril, vendeu a súa subsidiaria en Perú á firma arxentina Integra Tecc International por ao redor de 900.000 euros.
O impacto conxunto destas dúas operacións, 1.731 millóns de euros en total, lastrou as contas do grupo correspondentes aos tres primeiros meses do exercicio, no que rexistrou unhas perdas netas de 1.304 millóns de euros.
Ademais das saídas de Arxentina, Perú e Uruguai, Telefónica tamén vendeu a súa filial en Colombia a Millicom por ao redor de 368 millóns de euros, aínda que esta última operación tampouco está pechada aínda.
Mellora a súa posición para crecer en Europa
O presidente de Telefónica, Marc Murtra, referiuse nun foro organizado pola diario Expansión á estratexia do grupo de reducir a súa exposición a Hispanoamérica.
Murtra sinalou que a saída da empresa de Hispanoamérica mellora a súa posición para acometer operacións de consolidación no sector das telecomunicacións en Europa, onde se concentran tres dos seus catro principais mercados, é dicir, España, Alemaña e Reino Unido.
"A realidade de Hispanoamérica, onde hai uns grandes equipos, se un mira as contas e a xeración de caixa, cremos que o capital nas nosas mans utilízase dunha maneira máis eficiente apuntando cara a outros activos. Cremos que estes movementos, aínda que poida non ser intuitivo, dannos aínda maior capacidade para consolidar", subliñou.