Bruxelas investiga a Google por discriminar os contidos de medios nos resultados de procura
A responsable comunitario precisou que as preocupacións de Bruxelas céntranse en que as políticas de Google "non permitan que os editores de noticias reciban un trato xusto, razoable e non discriminatorio nos seus resultados de procura"
En caso de infracción, a Comisión pode impoñer multas de ata o 10 % do volume de negocios total da empresa en todo o mundo; unha sanción que pode elevarse ata o 20 % en caso de reincidencia
Logo de Google/Mike Blake/Reuters
A Comisión Europea informou este xoves do inicio dunha investigación formal contra Google por discriminar o contido dos medios de comunicación nos resultados de procura, unha práctica que, de confirmarse, supón unha violación da Lei de mercados dixitais (DMA, polas súas siglas en inglés) e expón á compañía a unha multa millonaria.
"Tomamos medidas para garantir que os gardiáns de acceso dixitais non restrinxan inxustamente ás empresas que dependan deles para a promoción dos seus propios produtos e servizos", declarou a vicepresidenta do Executivo comunitario responsable de Competencia, Teresa Ribeira, nun comunicado para explicar o inicio do expediente sancionador.
A responsable comunitario precisou que as preocupacións de Bruxelas céntranse en que as políticas de Google "non permitan que os editores de noticias reciban un trato xusto, razoable e non discriminatorio nos seus resultados de procura". Por iso, engadiu, os servizos comunitarios investigarán en profundidade que os medios de comunicación "non perdan ingresos importantes nun momento difícil para a industria, e para garantir que Google cumpra coa Lei de mercados dixitais".
O Executivo comunitario espera resolver a investigación nun prazo máximo de doce meses a partir da apertura do procedemento, un período durante o que poderá informar a Alphabet se atopou probas claras de incumprimento e detallará as medidas posibles para resolver a investigación.
En caso de infracción, a Comisión pode impoñer multas de ata o 10 % do volume de negocios total da empresa en todo o mundo; unha sanción que pode elevarse ata o 20 % en caso de reincidencia.