As series 'Adolescencía', 'The Studio' e 'The Pitt' triunfan nos premios Emmy
Coas súas 13 figuras, The Studio converteuse na serie de comedia debutante que máis Emmy gañou e a serie de comedia máis premiada nun só ano nos Emmy de todos os tempos
Outra das grandes triunfadoras foi Adolescencia, a miniserie de Netflix sobre un neno de 13 anos acusado de matar unha compañeira de instituto, que levou oito premios

The Studio, cun total de 13 galardóns, converteuse na gran triunfadora na 77.ª edición dos premios Emmy. Unha cerimonia na que, xunto á comedia de Apple TV+, tamén brillaron outros títulos como o drama médico de The Pitt de HBO e a miniserie de Netflix Adolescencia.
Na gala celebrada no Peacock Theater dos Ánxeles, California, que estivo conducida por Nate Bargatze, a sátira sobre a industria de Hollywood converteuse no título máis premiado do ano, cun total de 13 galardóns, sumando os Emmy conseguidos na cerimonia deste domingo aos premios creativos que se entregaron a pasada semana.
The Studio fíxose, entre outros galardóns, co premio á mellor serie de comedia, mellor actor de comedia para Seth Rogen e mellor dirección nunha serie de comedia para Evan Goldberg e o propio Rogen. Coas súas 13 figuras, a produción de Apple TV+ converteuse na serie de comedia debutante que máis Emmy gañou e a serie de comedia máis premiada nun só ano nos Emmy de todos os tempos. Rogen tamén igualou o récord de máis premios Emmy gañados por unha soa persoa nunha noite, uníndose a Moira Demos (2016), Amy Sherman-Palladino (2018) e Dan Levy (2020) con catro figuras nunha soa edición.
Jean Smart levou o seu cuarto Emmy ao alzarse co premio a mellor actriz de comedia pola cuarta tempada de Hacks, e a súa compañeira de elenco Hannah Einbinder gañou o premio á mellor actriz secundaria nunha serie de comedia. Outra das grandes triunfadoras foi Adolescencia; a miniserie de Netflix sobre un neno de 13 anos acusado de matar unha compañeira de instituto levou oito premios, incluído o de mellor miniserie ou telefilme, mellor actor nesta categoría para Stephen Graham, mellor actriz secundaria para Erin Doherty e mellor actor secundario para Owen Cooper. Aos seus 15 anos, Cooper, que competía polo premio, entre outros, co actor español Javier Bardem designado por Monstros: A historia de Lyle e Erik Menéndez, converteuse en actor máis novo en gañar un Emmy.
No apartado de miniseries tamén destacou O Pingüín, o spin-off de The Batman emitido por HBO Max, que contaba con oito premios nos Emmy Creativos, fíxose co galardón á mellor actriz de miniserie ou telefilme para Cristin Miloti.
The Pitt e Separación
En drama, foi The Pitt a que máis brillou e levou o cobizado premio á mellor serie dramática. O seu protagonista e cocreador, Noah Wyle, fíxose co galardón ao mellor actor de drama. Ademais, Katherine LaNasa gañou o Emmy á mellor actriz secundaria nunha serie dramática.
Tramell Tillman converteuse no primeiro interprete negro en gañar o premio ao mellor actor secundario nunha serie dramática por Separación, de Apple TV+, que coa súa segunda tempada tamén se alzou co premio a mellor actriz dramática para Britt Lower. Outros premiados foron Adam Randall, que gañou o premio á mellor dirección dunha serie dramática por Slow Horses, e Dan Gilroy, que se fixo co Emmy ao mellor guión nunha serie dramática pola segunda tempada de Andor, a aclamada serie de Star Wars.
Un dos momentos máis destacados da noite foi o Emmy para The Late Show With Stephen Colbert, que gañou por primeira vez na súa historia na categoría de programa de entrevistas tras a noticia de que o programa terminaría en 2026. Colbert e o seu equipo recibiron unha grande ovación coa vitoria cando subiron ao escenario dunha gala rápida pero plana, con escasas sorpresas e na que as alusións políticas brillaron pola súa ausencia. Tan só a contundente alegación de Bardem na alfombra vermella contra o xenocidio en Gaza antes da cerimonia e a breve intervención de Hannah Einbinder, que tamén reclamou liberdade para Palestina, foron as únicas excepcións.