Publicador de contidos

Publicador de contidos

As series 'Adolescencía', 'The Studio' e 'The Pitt' triunfan nos premios Emmy

As series 'Adolescencía', 'The Studio' e 'The Pitt' triunfan nos premios Emmy

Coas súas 13 figuras, The Studio converteuse na serie de comedia debutante que máis Emmy gañou e a serie de comedia máis premiada nun só ano nos Emmy de todos os tempos

Outra das grandes triunfadoras foi Adolescencia, a miniserie de Netflix sobre un neno de 13 anos acusado de matar unha compañeira de instituto, que levou oito premios

G24.gal 15/09/2025 08:27

The Studio, cun total de 13 galardóns, converteuse na gran triunfadora na 77.ª edición dos premios Emmy. Unha cerimonia na que, xunto á comedia de Apple TV+, tamén brillaron outros títulos como o drama médico de The Pitt de HBO e a miniserie de Netflix Adolescencia.

Na gala celebrada no Peacock Theater dos Ánxeles, California, que estivo conducida por Nate Bargatze, a sátira sobre a industria de Hollywood converteuse no título máis premiado do ano, cun total de 13 galardóns, sumando os Emmy conseguidos na cerimonia deste domingo aos premios creativos que se entregaron a pasada semana.

The Studio fíxose, entre outros galardóns, co premio á mellor serie de comedia, mellor actor de comedia para Seth Rogen e mellor dirección nunha serie de comedia para Evan Goldberg e o propio Rogen. Coas súas 13 figuras, a produción de Apple TV+ converteuse na serie de comedia debutante que máis Emmy gañou e a serie de comedia máis premiada nun só ano nos Emmy de todos os tempos. Rogen tamén igualou o récord de máis premios Emmy gañados por unha soa persoa nunha noite, uníndose a Moira Demos (2016), Amy Sherman-Palladino (2018) e Dan Levy (2020) con catro figuras nunha soa edición.

Jean Smart levou o seu cuarto Emmy ao alzarse co premio a mellor actriz de comedia pola cuarta tempada de Hacks, e a súa compañeira de elenco Hannah Einbinder gañou o premio á mellor actriz secundaria nunha serie de comedia. Outra das grandes triunfadoras foi Adolescencia; a miniserie de Netflix sobre un neno de 13 anos acusado de matar unha compañeira de instituto levou oito premios, incluído o de mellor miniserie ou telefilme, mellor actor nesta categoría para Stephen Graham, mellor actriz secundaria para Erin Doherty e mellor actor secundario para Owen Cooper. Aos seus 15 anos, Cooper, que competía polo premio, entre outros, co actor español Javier Bardem designado por Monstros: A historia de Lyle e Erik Menéndez, converteuse en actor máis novo en gañar un Emmy.

No apartado de miniseries tamén destacou O Pingüín, o spin-off de The Batman emitido por HBO Max, que contaba con oito premios nos Emmy Creativos, fíxose co galardón á mellor actriz de miniserie ou telefilme para Cristin Miloti.

The Pitt e Separación

En drama, foi The Pitt a que máis brillou e levou o cobizado premio á mellor serie dramática. O seu protagonista e cocreador, Noah Wyle, fíxose co galardón ao mellor actor de drama. Ademais, Katherine LaNasa gañou o Emmy á mellor actriz secundaria nunha serie dramática.

Tramell Tillman converteuse no primeiro interprete negro en gañar o premio ao mellor actor secundario nunha serie dramática por Separación, de Apple TV+, que coa súa segunda tempada tamén se alzou co premio a mellor actriz dramática para Britt Lower. Outros premiados foron Adam Randall, que gañou o premio á mellor dirección dunha serie dramática por Slow Horses, e Dan Gilroy, que se fixo co Emmy ao mellor guión nunha serie dramática pola segunda tempada de Andor, a aclamada serie de Star Wars.

Un dos momentos máis destacados da noite foi o Emmy para The Late Show With Stephen Colbert, que gañou por primeira vez na súa historia na categoría de programa de entrevistas tras a noticia de que o programa terminaría en 2026. Colbert e o seu equipo recibiron unha grande ovación coa vitoria cando subiron ao escenario dunha gala rápida pero plana, con escasas sorpresas e na que as alusións políticas brillaron pola súa ausencia. Tan só a contundente alegación de Bardem na alfombra vermella contra o xenocidio en Gaza antes da cerimonia e a breve intervención de Hannah Einbinder, que tamén reclamou liberdade para Palestina, foron as únicas excepcións.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade