Mínimo dúas persoas por coche, a nova norma que quere implantar a DXT
A DXT quere implantar esta norma para reducir a conxestión urbana, as emisións e fomentar unha mobilidade máis eficiente
A decisión xa xerou unha división de opinións nos cidadáns
As grandes cidades teñen que soportar a diario milleiros de vehículos, a maioría ocupados por unha soa persoa, e iso xera atascos ás veces difíciles de soportar.
"O 85% dos coches que hai á entrada e saída das grandes cidades por viaxe obrigado de traballo, van cunha persoa, unha soa persoa", explica Pere Navarro, director xeral de Tráfico
Por isto, a DXT baralla poñer en funcionamento unha norma que obrigue a levar como mínimo dúas persoas por vehículo, e así reducir atascos e fomentar unha mobilidade máis eficiente e sostible. A norma inspírase nos carrís VAO.
Por suposto, unha medida así xerou unha división de opinións entre os cidadáns. Hai quen opina que é unha boa decisión para solucionar atascos e para que o condutor non viaxe só.
Por outro lado, os que non aproban a medida aseguran que non sería unha boa ocorrencia, que a peor parte é que sexa unha prohibición e que todo o mundo ten dereito a viaxar só no seu coche.
"Non podemos chegar a converter unha sociedade nunha prohibición continua", opinan na rúa
Unha norma así, non está exenta de perigos, e os cidadáns consideran perigoso subir a calquera no seu coche. Todo o mundo quere ir con alguén coñecido.
"Non debes andar con persoas descoñecidas porque poden xurdir outras cousas, un asalto ou ...", asegura un cidadán.
Levar a cabo a aplicación da norma tampouco sería doado, pois obriga os cidadáns a planificar semanalmente con quen vai traballar.
Así é que outros opinan que hai opcións máis viables, coma a posta en funcionamento dun transporte público en condicións e que non teña un prezo moi disparatado.