Mango sofre un ciberataque con acceso a datos de clientes
A infraestrutura e os sistemas corporativos da compañía non están comprometidos

Mango sufriu un acceso non autorizado aos datos de contacto dos seus clientes usados en campañas de márketing, a través dun dos seus servizos externos.
A información exposta "limítase aos datos de contacto persoais usados en campañas de márketing", é dicir, nome (sen apelidos), país, código postal, dirección de correo electrónico e teléfono, informan fontes da compañía.
Mango explicou que "todo segue funcionando con normalidade" e que os sistemas corporativos da compañía non se viron comprometidos. Así mesmo, explicou que en ningún caso se viu comprometida información bancaria, tarxetas de crédito, DNI, pasaporte, credenciais de acceso nin contrasinais de clientes.
A firma activou os protocolos de seguridade e notificou á Axencia de Protección de Datos e Autoridades.
Mango recomenda aos clientes, de forma preventiva, prestar atención a calquera "comunicación sospeitosa" ou solicitudes de accións inusuais tanto por correo electrónico como por teléfono.