Publicador de contidos
Publicador de contidos

A idade de inicio ao tabaco en España baixa ata os 11 anos polos vapeadores

A idade de inicio ao tabaco en España baixa ata os 11 anos polos vapeadores

O 57,2 % dos adolescentes afirma que os vapeadores están de moda porque os usan as celebridades

Algúns levan propilenglicol e glicerina vexetal, substancias que ao quentarse son canceríxenas

G24.gal 16/06/2023 13:32

A idade de inicio ao hábito de fumar en España é os 14 anos, pero o consumo de vapeadores de sabores afroitados e con atractivos deseños para os nenos similares a xoguetes baixou en tres anos, ata os 11, a idade na que os menores teñen o seu primeiro contacto co tabaco.

Así o expuxo o responsable do grupo de tabaquismo da Sociedade Española de Médicos Xerais e de Familia (SEMG), Andrés Zamorano. Advertiu de que estes produtos non son inocuos a pesar da súa aparencia, xa que, aínda que non todos teñen nicotina, si levan propilenglicol e glicerina vexetal, substancias que ao quentarse son canceríxenas e aumentan a irritación pulmonar.

Zamorano lanzou unha mensaxe aos influencer en redes sociais a quen pediu "responsabilidade" e que non axuden á industria tabaqueira a captar menores co vapeo.

E é que o 57,2 % dos adolescentes afirma que os vapeadores están de moda porque os usan as celebridades ás que seguen nas redes, que presumen deste hábito nas plataformas, segundo un recente informe da Asociación Española contra o Cancro.

O estudo tamén revela que o 53 % dos menores non percibe o vapeo como unha adicción que ten riscos para a saúde, valoran que vapeadores e cigarros electrónicos "non deixen cheiros" e entenden que é un hábito máis fácil de deixar que o tabaco convencional.

Ademais, para un 37,6 % dos adolescentes é unha "boa forma" de compartir experiencias cos amigos.

Zamorano, que preside o Comité Nacional para a Prevención do Tabaquismo (CNPT), insistiu nos perigos de "normalizar" o uso de vapeadores, cachimbas e cigarros electrónicos porque chega a xerar actitudes positivas#ante o tabaquismo e as novas formas de consumo.

Publicidade
Publicidade
Publicidade
Publicidade